CRAP-DAG

Stalldag med stalltjänstoch sen bandagering. Väldigt lugnt sådär. Hoppträning efter lunch och det tänker jag inte ens gå in på för jag blir förbannad bara jag tänker på det. Hästen skötte sig ändå hyffsat.
 
Sen skulle jag och Frida in till stan och byta nån av hennes julklappar på hööks och leta efter skor och möjligtvis klänning till mig till ryttargalan. Har ju en, men har blivit tipsad om att långklänning är jävligt jobbigt att ha så ska försöka hitta nån annan billig men lite fin som går att ha och som förhoppningsvis går att ha i sommar också. Det verkar dock omöjligt då det knappt fanns en enda klänning på hela ikano. Inte är det så lätt när man inte har så himla stor budget heller. Och mitt toapapper är helt slut, ica imorgon!
 
Dessutom skulle vi in till körsökolan först, och vi kom dit 12 minuter efter att dom hade stängt. Fan vad ur jag bli nu måste jag ju in igen och pengarna på mitt liftkort är slut. Bläää på den här dagen. Ja för 2013 har ju varit så jävla bra hittills. Hoppas på att det vänder helt enkelt. Nu skulle jag har sovit för typ tre timmar sen hade jag planerat men det sket sig ju, så godnatt.
 
orsa, 2009 kanske?

Kommentarer
Hildis

du kan få låna min toa :D

Svar: hahaha, jaaa :D
Ebba Seger

2013-01-09 @ 00:50:07
URL: http://wihlmark.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback