VAD DET ÄR SKÖNT ATT INTE VETA SITT EGET BÄSTA

Lugn dag: istället för att gå till halv sex slutade vi vid tolv. Gick till stallet halv två nångång, galoppade lite på slingan, hästen var fjantig och tydligen livrädd för allt, speciellt sånt som han egentligen inte såg. Dock kom den läskig lastbil en gång som lät lite väl mycket vilket gjorde att han nästan hoppade rakt in i staketet. Smart häst. 
 
 
Skulle till gymmet men vi orkade inte riktigt ta oss iväg, så kollade på lite film istället, pratade och hade det bra. Vid åtta drog jag iväg till stallet för att fodra och på vägen tillbaka blev jag upphämtad av fritid med fler för att åka och handla. Nu ska jag nog ta och mysa ner mig i sängen med en film av något slag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback