TIO TUSEN METER ÖVER MARKEN SER JAG ALLT SÅ KLART

Somnade i korridoren igår (dock i en soffa) och när jag väl gick och la mig, nä då kunde jag inte sova. Klockan ringde sju imorse och det va inte så lockande att gå upp. Gick iväg till stallet där det inte va fodrat, slängde åt hästarna mat och satt på diverse skydd och täcken. Gick iväg till skolstallet och jobbade fram till 11 och våra hästar kom inte ut förns tio. HEHEHE BRA
 
Snällaste, bästaste Malin mockade och packade mat åt trollisen, så otroligt underbart. Red Cleo, som var pigg, och tog in alla hästar. Slutade runt halv fyra och då var det bara att ta in hästarna på sjögestad. Red trollisen och han var duktig. Märks att han har blivit mycket starkare i galoppen av galopprogrammet, nu orkar han galoppera i lugn, samlad galopp i låg form, även fast han fortfarande är lite ojämn och starkare i ena sidan.
 
Fick rida lilla fluffponnyn sen också, det va lite spännande. Hon är ca 136 cm i mankhöjd och alltså lika stor som Bella va. Jag har växt en aning på fem år för fan vad liten hon kändes. Helt otroligt. Men det va lite roligt. 
 
Nu är det väl dags för ännu en sömnlös natt, tack för det jävla hosta!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback