LÅT MIG TAPPA ALL KONTROLL FOLK HAR ÄNDÅ INGEN KOLL

Gick upp hyffsat tidigt igår och gick till stallet, skrittade en liten tur med Hilda och fixade allt. Sen gjorde vi inte så himla mycket förns på kvällen när vi tog vårt pick och pack och drog iväg till Fornåsa eftersom Jennifer och Hilda skule ha födelsedagsfest. Hade en rolig och bra kväll, har sovit ungefär en halvtimme inatt så nu är jag lagom trött. Har otroligt ont i fötterna efter allt dansande men har klarat mig undan den värsta träningsvärken. Dessutom har hela dagen idag gått åt till att städa och gud så vi har skurat! 
 
Nu ska jag slänga mig i duschn ( hoppas på att det finns varmvatten), kanske kanske försöka ta tag i nån skoluppgift och sen ska jag sova massor. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback