JAG BLEV TRÖTT PÅ MIG SJÄLV JAG BLEV SÅ DESTRUKTIV

Både övningskörde och åkte in till stan igår, åkte med pappan in på kvällen istället. Hann dessutom förbi i orrviken på vägen in och skickade iväg lillebror ut i skidspåret på tävling.

Kvällen spenderade jag i lungvik med Alex, Gabbe, Robin, Eric och Mattias. Vi kollade på film och somnade i soffan. Imorse åkte jag till Momman och lyckades somna lite där med (så hår det när man ligger och hostar hela natten) och kollade på skidåkning.

Nu har jag nästan precis satt mig på tåget mot Sundsvall där jag ska byta och åka till Gävle där jag också ska byta för att sedan åka till Linköping. Hoppas innerligt på att tåget inte är mer än en halvtimme sent för då vet jag inte hur jag tar mig hem.

Winnerbäck är min bästa vän just nu, Momman laddade upp med fikabröd, polly och trocadero och sociala ombes höra av sig!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback