HÅLL OM MIG NÅNTING HOTAR KVÄVA MIG

Har knappt sovit någonting alls inatt, hostat tills jag börjat blöda näsblod och sådär. Har som tur är varit bra väder idag, vilket gjorde jobbdagen lite lättare i alla fall. Nu har jag så otroligt ont i ryggen och fötterna av dom där jävla skorna och jag har skavsår över hela fötterna. Myste lite med min trollunge när vi hade slutat och sen har jag bara varit hemma och gjort ingenting. Förutom att baka kladdkaka, äta kladdkaka och kollat på lite film. 
 
Nu är jag så otroligt trött så det finns inte, har precis stulit lite av Malins äckliga hostmedicin (lakrits, usch!) så förhoppningsvis får jag sova lite inatt i alla fall och om jag har tur kan jag sova lite imorgon bitti också.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback