JAG ÄR HÄR VID MOLNEN SÅ NI KAN INTE NÅ MIG

Igår fixade stallet och allt på morgonen eftersom jag hade fodring och in- och utsläpp. Gick hem, åt lite och kollade på scrubs ett tag. Lyckades slumra till lite i soffan också. Gick till stallet och longerade Älgen vid två, tog in hästarna och fick sen besök av Zaharas ägare som kom och kollade när jag red henne. Hon skötte sig bra, hon var inte riktigt lika fin som på lördagen men hon var ändå fin. 
 
 
 
 
stäl film och lite bilder av Malin :)
 
Fixade det sista i stallet och gick hem, hade tråkigt ett tag och tog sen en sväng in till maxi, köpa lite mat och godis, tog en sväng förbi mcdriven och köpte lite glass eftersom vi glömde det på maxi, åkte hem, lagade mat,åt mat och kollade på jägarna 2. Bra kväll.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback