DU SPELAR ETT SPEL JAG FÖRLORADE FÖR LÄNGE SEN

Hästarna fick gå ut i hagen ett tag medan jag mockade och fixade. Så himla härligt nu när det är bra väder och ljust länge så att dom kanske få gå ute lite extra. 
 
Bestämde mig till slut för att Zahara fick gå ett lite lugnt pass på utebanan och Thilda fick vila idag (vilket jag lär få sota för imorgon ;)). Vi började rida strax innan åtta och va klara tjugo över ungefär och det var fortfarande inte mörkt ute. Helt otroligt! Hon skötte sig i alla fall bra i skritten, jobbade på, slappnade av och hade lättare för att koncentrera sig. Traven var det sämre med, hon körde upp huvudet och gasade på, framåtbjudningen är ju bättre i alla fall ;) Hon var dessutom lite tjaffsig i munnen och ville inte ta mina förhållningar. Vi travade ett tag i alla fall och sen jobbade vi ännu mer i skritt för att avsluta positivt. 
 
Fick dessutom klumpedunsen på foten idag, högerfoten till och med. Härligt. Fan att jag ska göra mig illa hela tiden då, jag fattar inte hur jag lyckas? 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback