BLANDADE BILDER FRÅN PRAKTIKEN

Franke är min nya bästa vän typ (och ideris lite också), vad är det med mig och fuxar?? Har under praktiken än så länge i alla fall skrittat lite hästar, gjort iordning hästar, ridit två av Malins hästar, ridit fram Emilia, gått på promenader, borstar och hoppat på Calle. Hon va riktigt rolig, ett sto på 17 år tror jag efter Cardento. Och så har vi självklart gjort alla vanliga stallsysslor och lite extragrejjer.

Idag är jag dock sjuk, har feber och känns som om jag ska brinna upp. Va uppe vid halv sex imorse, åkte in och hade körlektion och insåg när jag bröt ihop i bilen efter att ha kört att jag kanske måste hem och sova lite. Har sovit konstant sen halv tio till fyra, är fortfarande så otroligt trött och mår piss. Nu ska jag orka ta mig till stallet, hästarna får vila ännu en dag tyvärr och sen väntar fredagspizzan och sängen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback