BETTER GRAB A HOLD AND HOLD ON FOR YOUR LIFE BECAUSE YOU DON'T GET LUCKY TWICE

 
Två bilder på älgen från Klausträningen som Sara Marklund har fotat och jag stal lite brutalt. Nu har hon nästan precis kommit tillbaka till sjögestad men jag hoppas på att det inte tar allt för lång tid innan vi är tillbaka på flemma igen! Underbart ställe och underbara människor.
 
Red dressyrträning på gulingen idag och hon drämde mig i backen innan jag ens hunnit sätta foten i stigbygeln. Flög som en liten vanten och har nu ett väldigt fint skrapsår på höften, samt lite på handen. Huvudet, axeln och armbågen verkade dock klara sig bättre. Och när jag ändå håller på så stjäl jag lite bilder på Zahara av Malin också.
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback