JAG VET HUR DET SLUTAR

1.20 i lördags gick ju helt enkelt bara skit. Hästen va spänd och jag red sämre än sämst. Fick två stopp och hann knappt ut från banan innan jag blev meddragen på dopingtest. Då va jag lagom glad kan jag ju säga. Hästen va däremot duktig och kissade efter ungefär 20 minuter så vi fick komma därifrån efter kanske 30 minuter istället för typ 2 timmar. För resten av klassen va det blåa helgen för nästan alla kom hem med massa blåa rosetter. 
 
Igår åkte vi in till Linköping igen på Don't drink and drive, snurrade i bilar, blev filmade av tv 4 och av någon konstig anledning blev jag intervjuad också. Sen åkte vi tillbaka till skolan, slängde i oss lite mat, jag mutade bort min häst till Elin för lite godis (snälla lilla Elin) och så bar det av mot Rejmyre och tältning. Vi paddlade kanot till en söt liten öde ö, lagade mat, jag och Ida badade, pratade och hade det mysigt. Klockan sju imorse åt vi frukost, tog ner tältet (vilket va betydligt lättare än att sätta upp det) och paddlade tillbaka mot land. Nu har jag däremot lite för ont i nacken och ryggen.
 
Snart ska jag bort och bygga för att sen träna lite, fixa stallet, gå på nån brandinformation, förhoppningsvis få gott fika, anmäla till tävling och sen sova gott i min alldeles egna säng. 
 
Förresten så bokade mamman flygbiljett till Milano igår. Så den 22 oktober åker vi till Italien för lite härlig semester i Torino och förhoppningsvis också Diano Marina. 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback