VI DRAR DIT PALMERNA BOR

Min mobil har inte samarbetat när jag har försökt skriva här men nu verkar det funka. Igår jobbade jag hela dagen, drog iväg till stallet och galopperade full fart och pussade hejdå på bästa hästen, stressade till bussen och satt på tåget några timmar. Bytte i Stockholm och träffade mamman i Uppsala. Kom i säng vid halv ett och gick upp strax innan sex idag.

Nu ska vi alldeles strax kliva på flygplanet, mamman är livrädd och jag är lycklig, jag älskar att flyga :D

Vi hörs väl när vi hörs, nu tänker jag njuta till fullo av en vecka i värmen!


Kommentarer
Josefin

Ha det bääääst. åh vad jag är avis :(

2012-10-22 @ 10:27:08
URL: http://josefinisbergs.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback