TUMMEN UPP FÖR FLÄNGRIDNING

Vet fan inte ens om det bara är skrattretande eller om det är irriterande, om jag ska skratta eller gråta. Gör nog lite av varje tror jag. Hahahahaha
 
Cirkushäst?
 
Och två väldigt bra svar till det inlägget:
 
Flängridning för att man skippar utrustning?
Tummen upp för flängridning!
 
Fattar inte hur det kan vara så oansvarigt att rida utan utrustning? Vad är egentligen mest naturligt för hästen? Men visst, jag kan väl leva med att vara en djurplågare i vissas ögon. Frågan är bara vem som får bäst kontakt med sin häst och vem som har den lydigaste hästen?

Jag tänker faktiskt inte lägga mig i allt för mycket för jag känner mig själv och jag vet att det kommer bara bli en lång, osammanhängade, så småningom arg, text. Jag tror däremot att bilderna visar vilken sida jag står på.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Dessutom är min häst (och jag) en av dom lyckligaste som finns när vi "flängrider"
och det tänker jag unna honom!

Kommentarer
Hildis

Det utstrålar lycka om både dej och Cålle!
Ryser av vissa bilder åvan!
jag tycker ändå jag har bra kontakt med mina hästar men skulle inte klara av att rida på ett fält med endast halsring och någon av man hästar skulle lyssna på mej ahhaah ;)

Svar: Haha, när de beror ju på vad man har för häst också, Cålle är inte precis så svår och het och så, han är ju ganska så jättesnäll ;) Och du är ju inte precis en sån som slänger på en massa hjälpgrejer och sånt bara för minsta lilla problem ;)
Ebba Seger

2012-10-19 @ 23:31:39
URL: http://wihlmark.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback