SPRING FÖR LIVET JAG ÄR UR BALANS

Trollis fick vila igår och istället somnade i hans box i nästan 40 min tror jag, kom hem vid sex ungefär och somnade igen och sov till typ halv nio. Lyckat! somnade ändå hyffsat tidigt, halv tolv, tolv ungefär. Idag har jag bara haft lite stalltjänst och sen har jag suttit och lyssnat på Milou hela förmiddagen, inte för att jag riktigt vet vad det ska hjälpa mig på för sätt. Och eftersom Karin var sjuk idag slutade vi vid halv tolv ungefär. Once in a lifetime experience! Somnade dock efter att vi hade ätit lunch och sov till ungefär halv fyra.
 
Ganska bra också då Cålle inte behöver hoppa så himla mycket nu innan tävlingen och eftersom träningarna inte har gått så bra. Han har tagit det ganska lugn senaste tiden, skrittade i fredags, vilade i lördags, busade lite i skogen i söndags, vilade igår och idag va vi ute i skogen och busade lite, han var riktigt taggad och tyckte att det va jätteroligt (och det tyckte jag med) :D 
 
På torsdag har vi studiedag och då ska jag jobba i skolstallet igen. Sovmorgon är överskattat! 
 
Jag och Frida skämmer bort våra hästar!
 
Och jag spenderade mitt presentkort på Sharpman på lite ridstrumpor.
Det behövdes kan jag säga!

Kommentarer
Amandah

Hej. Tänkte tipsa dig om min utlottning av en Makeover av din Design som är för alla er som använder sig av en av mina Gratis Bloggdesigner. :) En chans för er som vill ha en mer unik och personlig Design.

Kika in på Bloggen för mer info om du är intresserad. :D
Hoppas du haft en bra dag.
/ Amandah - exeggutor.se

2012-10-03 @ 17:34:17
URL: http://exeggutor.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback