JAG HAR FUCKAT UPP IGEN JAG HAR INGEN KOLL

Idag trodde Frida att hon var Gud ( men det är hon ju inte), vi har gjort en fin glittrig plansch om tölt och flätat våra första armband (mycket lyckat faktiskt!)

Jag slängde in båda hästarna i skritten medan jag mockade och packade påsar så stallet tog inte längre än tid än vanligt och sen var det minsann pizzafredag!!!!

Vid åtta följde jag med Frida till stallet och fodrade och sen kollade vi på film. Vi somnade dock båda två tror jag och jag vaknade nyss. Nu funderar jag på om jag orkar sätta på en film till eller om jag hinner somna innan.

Jag fick dessutom ett sms av pappa idag om att det är skoterföre på fjället??!?? Ja, jag längtar hem!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback