& INGEN SKULLE FÖRSTÅ MIG SOM JAG VILL BLI FÖRSTÅDD

Var hemma i tisdags, tvingade mig själv till skolan igår men var däremot inte med på träningen. Hästen fick gå i skritten istället. Han har blivit expert på det dom senast dagarna för han gjorde nämligen det idag också. Den här dagen har varit hyffsat lugn, matte med en massa bokstäver och paranteser, film på svenskan, skrev 7-8 a4 sidor på samhällsprovet, engelska med Kerstin är alltid kul och på tränings- och tävlingsläran pratade vi mest bara. Bestämde mig till slut för att inte vara med på träningen idag heller. Sorgligt, men jag kände att om han börjar fjanta sig nu igen, speciellt när han har vilat lite mer än vanligt, så kommer jag antagligen inte orka fixa det ordentligt och då blir det inte bra. Vi får hoppa och busa lite själva i helgen istället. 
 
Nu måste jag sluta skjuta upp mitt pluggande, har tre ganska stora uppgifter som jag ska hinna lämna in i helgen. 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback