DET GÖR INTE ONT SÅ LÄNGE DU ÄR MED MIG

Började dagen med stalltjänst i röda stallet och sen hade vi körning. Jag körde Apollo, skolans finaste häst ♥ Han var riktigt fin, tyvärr blev han lite oren bak mot slutet så vi fick avsluta lite tidigare. Hehe, jag är lite kär i honom, han kan få följa med mig hem! 
 
Efter lunchen hade vi träning och jag och Elin insåg att min nyckel till skåpet i stallet ligger i Falerum så jag kom inte åt några av mina och Cålles grejer över huvudtaget. Det gjorde ju egentligen inte så mycket för han skulle ändå inte gå så himla mycket så jag stod på marken på träningen och sen krafsade jag ihop ett träns och lånade en hjälm och red igenom honom i alla gångarter barbacka istället. Han var riktigt fin, men han är ganska svår att få fram ordentligt till handen när jag har typ tygskor på mig. 
 
Nu ska jag försöka ta tag i mitt liv och göra klart djuren i naturbruket,
eller i alla fall komma lite längre på det.
 
 
 
 
fina lilla Apollo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback