VAD JAG BRYR MIG OM NU ÄR DINA ARMAR OM MIG ÄVEN FAST JAG VET ATT JAG MÅSTE GLÖMMA DIG

skola hela dagen från 8.10 till 13.30, direkt till stallet för att mocka, packa mat, kolla på träningen och sen rida själv, skynda iväg till boendet, byta om och gå till skolan för förläsning om banbyggnad typ, hann tillbaka till boendet och vända för att sen gå och fodra. På vägen tillbaka från stallet svängde jag förbi på skolan igen och felanmälde där där jäkla micron och dörren och allt annat här som inte funkar. Nu har jag suttit och kollat på roliga filmer med Jennifer ett tag för att dra ut på det här med duchningen ett tag. När jag nästan somnade sittandes på hennes golv tog jag däremot tag i det och nu jävlar ska jag sova. 
 
Imorgon har vi sovmorgon FÖR ANDRA VECKAN I RAD!!! (once in a lifetime experience) och vi börjar inte förns halv tio. UNDERBART! 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback