SAMMA NÄTTER VÄNTAR ALLA, UTAN DIG ÄR ALLA KALLA, LÅNGA MÖRKA UTAN SÖMN

Matte mellan 14 och 15.20 som sista lektion på fredagar är ingen bra idé. Då blir 10 upphöjt i 5 50 och 5 upphöjt i 2 10, läraren glömmer bort hur man pratar, man är inte så smart, skrattar tills man gråter, en halvtimme kan man se som bara några minuter och så kan det ju vara bra att vi ska ha den lektionen på fredagsmornar sen istället. Att sen dessutom ha stalljour från 16 till 19 på bara fyra pers är ju helt underbart. Kom alltså inte hem förns ungefär halv åtta, drygt 10 timmar efter att vi började. Då förtjänade vi våran fredagspizza!!
 
Nu röjer jag och Frida jävel här på boendet, ensamma en fredagskväll. Nä, faktiskt så har vi sedan åtta spenderat kvällen i soffan framför en film med våra pizzor och nu har vi båda gått och lagt oss. Har inget att göra i helgen och förhoppningsvis (men antagligen inte) är jag lite utvilad till nästa vecka. 
 
Tiden bara går och snart är det förhoppningsvis v. 51 så jag och trollis kan åka hem till snön och vintern. 
 
idag fyller dessutom världens bästaste mamman och världens bästaste äppelskrutt år och jag är inte hemma och kan krama på dom. vilken dålig dotter och storasyter jag är. jag älskar er i alla fall och saknar er massor!! vi ses snart ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback