KAN MAN INTE VARA BÄST SÅ SKA MAN FAN VARA VÄRST

Fotboll + va målvakt + ett stort blåmärke på insidan av benet om man alltid försöker stoppa bollen med = ingen bra sak. Nu är det alltså ännu lite blåare :) För att göra det lite bättre red jag och Malin ut en sväng längs motorvägen. Cålle var pigg och glad, galopperade på stället och flög rakt upp i luften varje gång det kom en lastbil :) Han är söt. 
 
Idag har vi kört trav och sen har vi haft clinic för Johan Spets. Jag hoppade Cleo och hon var pigg och stark och gillade att backa, stå på stället och hoppa, slänga sig fram i galopp, resa sig lite, spurta efter hindrena osv. Det va väl kanske både lite roligt och väldigt irriterande. Roligt med lite omväxling i alla fall. När det väl gick framåt (och inte för mycket framåt) gick det ändå hyffsat bra och även om det säkert såg förjävligt ut så kändes det bra och Johan sa inte så mycket och det verkar ju betyda att det är ganska så bra. Och det är väl kanske det som är huvudsaken. Mina händer är helt sönderdragna men det är riktigt bra för mig att få rida lite olika hästar. Cålle och Cleo är ju inte precis lika varandra om man säger så.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Ja det mesta kaoset hamnade ju som det kanske syns på bild. Tur att hästen är söt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback