I CAN'T REALLY EXPLAIN WHAT IT IS HE DOES BUT WHAT EVER IT IS IT'S SIMPLY AMAZING

Lugn dag med stalltjänst och körclinic på förmiddagen och träning på eftermiddagen. Körde den där taktiken att köra slut lite på hästen så att han inte skulle orka se spöken överallt. Fick inte riktigt tid till det ordentligt men det funkade ju ganska bra i alla fall för på slutet var han finare än han har varit på någon träning den här terminen tror jag. Då blev jag glad på honom. Nu har han dessutom fått ett nytt täcke som inte ger honom skav på manken och det är också väldigt bra även fast det är väldigt sorligt att han inte kan ha sitt fina gröna täcke...
 
Nu är töltuppgiften i alla fall klar och jag tänker hoppa i duschen och sen sova för jag orkar inte med det här näsblodet nå mer. På tal om näsblod tänker jag dessutom slå den som kom på det där med näsblod riktigt riktigt hårt rakt på näsan!!
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback