DU HAR SÖNDER MIG FAST DU GÖR MIG HEL

11 timmars skola två dagar i rad, slutkörd och less på det mesta. Idag har jag ridit Name, stor, långsam, seg och tjurig häst men det gick väl ganska bra ändå, packat massor med höpåsar, blivit dyngsur i regnet som bara regnar hela jävla tiden (åh så otroligt glad man blir av det), ridit trollis som var spänd, fjantig och allmänt jobbig, fick väl tag på honom hyffsat på slutet i alla fall, mockat och packat mat åt två hästar, stressat hem, bytt skor och till en hyffsat torr jacka, stressat till skolstallet, packat massor med mer höpåsar, mockat en del boxar, tvättat mugg mm, fikat, packat lite fler påsar, fodrat, gått hem, gått till stallet för att väl där inse att det redan var fodrat, duschat och nu ska jag sova massor. Skitdag. 
 
Nu har jag i alla fall ingen mer stalljour det här året och det är ju ganska så jättebra. Imorgon har vi dessutom sovmorgon igen!!!!!!! Vad är det här för lyx??!? Det är bara tre dagar kvar till pizzafredag och tre veckor tills jag åker hem!!!
 
älskade lilla trollunge vad skulle jag va utan dig
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback