DET ÄR ALLA GÅNGER JAG TÄNKTE PÅ DIG OCH ALLA GÅNGER JAG TÄNKTE ATT DU INTE TÄNKER PÅ MIG

Gårdagen spenderade jag på stan (efter lite tjorv med bussar som aldrig går) med bästa Linnea och Maja, vi åt lite för mycket mat på eastern och gick sen runt på hemköp tills vi skildes åt. Jag gick till momma ett tag innan jag sen drog iväg till Frösön där jag spenderade dom sista timmarna innan mitt tåg skulle gå med Gabbe och Kevin. Fick skjuts tillbaka till momma och tog sen med min väska och momma till stationen och det var inget litet tåg jag åkte heller. 10-11 vagnar och min var längst bak, det var typ den dagens motion. Lyckades till slut somna men har inte sovit speciellt bra och blev väckt halv sex av att någon ryckte i mitt täcke, tände lampan och ropade att vi var framme i stockholm om en halvtimme.
 
Ungeär klockan nio var jag framme i Linköping och min mobil hade hunnit dött. Hann nästan lagom till engelskan och sen har dagen fortsatt med Djurens biologi, samhälle och idrott (som bestod av krälande på golvet, krockande med bänkar och insikten att jag har alldeles för dålig kondition). 
 
Nu har jag nästan nyss kommit tillbaka från stallet där jag har pussat massor massor på världens bästaste lilla trollunge! Vi tog en kort liten barbackatur i skogen bara för att det är mysigt. Och efter att ha börjat blöda näsblod i stallet och gäspat konstant hela dagen tänker jag faktiskt sätta på en bra film och sova, även fast klockan är åtta!! :D
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback