SOMETIMES THE DISTANCE IS TO MUCH I CAN'T ALWAYS HANDLE IT

Mentorstid och utvärdering av livskunskapen, ledig från svenskan, glee på engelskan, fick reda på hur otroligt dåligt det gick på nationella i matte och blev väldigt glad när jag insåg att jag kanske inte får det betyg jag förtjänar för att vi inte kunde få mer än C på alla Kurts prov i höstas, ritade nästan klart gården till mitt stall på hästkunskapen, somnade i Fridas säng, gick till stallet, hästen fick vila, jobbade på drömstallet fast det blev inte mycket gjort, satt i köket och pratade ett tag, jobbade lite mer på drömstallet och jag som skulle sova tidigt idag.

Nu är det faktiskt inte allt för mycket kvar på drömstallet, har en halv APL-rapport att skriva, en planch om TR att göra, en träningsplanering och ett stort biologiprov på torsdag. Ska dessutom hinna packa alla Cålle saker, både dom som han ska ha i Uppsala och det som han ska ha med hem sen, mina grejer som ska lämnas i Uppsala och hem senare i sommar, mina grejer som ska lämnas i Uppsala och med ner till Italien och mina grejer som ska med hem och till Italien. Vad då stressad?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback