THIS IS IT BOY THIS IS WAR


Som sagt, världens allra bästaste som hoppar i alla lägen! Tappade tiden vi tjänade in eftersom vi inte riktigt fick nåt flyt på dom nästa två hindrena och dessutom missade vi att rida innanför oxern efter nian eftersom språnget blev så konstigt. Men en tredjeplats blev det och jag är supernöjd och så stolt över min älskling!

Han var bäst i 1.20 också men vi kom fel på fyran och jag började backa igen (faktiskt första gången på länge, ganska stolt över det) vilket gjorde att han inte hann upp med frambenen. Han var superduktg som hoppade i alla fall. Tror jag hann säga "kom igen" två-tre gånger innan han hoppade. Sen fick vi inte riktigt flyt på dom andra hindrena vilket gjorde att det blev lite konstiga språng.

Vi har verkligen höjden nu och det är bara otroligt frusterande att det går så bra men det alltid kommer nåt pet i 1.20. Snart borde vi verkligen vara där i alla fall och jag är så otroligt glad över att han hoppar allt och verkligen vill nu för tiden! Vi har hittat ut ur våraN svacka och vi har kommit tillbaka bättre än någonsin!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback