TA ETT DJUPT ANDETAG KASTA DIG UT

Körde finaste Apollo på förmiddagen (skolans finaste häst!!) åh det va så roligt :) På eftermiddagen hade vi clinic för Johan Spets och det gick faktiskt bra! Idag har vi haft så himla varmt så det har nästan varit för varmt, ungefär 23 grader har det varit. Vi satt oss ute och pluggade ett tag men vi kom inte så långt så vi gick på promenad i ungefär 2 timmar istället längs kanalen. Har haft lite panik över muntliga nationella i svenska som vi ska redovisa imorgon för jag kom på idag vad jag ska prata om och har nästan inte kommit på nåt att säga. Känns bra! Nu tror jag att det kanske i alla fall är okej, jag har nog för att prata i ungefär 5 min i alla fall.

Imorgon ska det bli lika varmt och på fredag ska det bli 24 grader. Sen är det varmt ända tills tisdag för då ska det regna. Det kan vi ju skita i. Idag är det 8 dagar till sommarlov och tills jag åker till Uppsala, 9 dagar tills jag kommer hem och 13 dagar tills vi åker till Italien!! Helt sjukt!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback