PAIN IS TEMPORARY QUITTING LASTS FOREVER


1 m - Han tyckte att det va väldigt roligt att hoppa lite lägre, inte behöva anstränga sig så jättemycket och bara har roligt. Vi satt upp ganska högt grundtempo och han va riktigt riktigt fin! Vi kom lite fel på tvåan och fyra, det är dom där himla räckena som vi måste träna på, men alla andra hinder kom han bra på, nästan lite stort på en del och det är då han hoppar som bäst. Vi gick in på en förstaplats och låg där från startnr. 13 till startnr. 43 eller nåt sånt av ca 50 starter. Surt, men vi slutade tvåa och fick en blå rosett. Ärevarvet va världens tråkigaste men det var ändå riktigt roligt att hoppa lite lågt igen. Både jag och Cålle behöver få det lite lätt och känna att vi faktiskt kan ibland.


Imorgon har vi halv studiedag och frivillig matte. Eftersom jag är klar med matten helt och hållet förutom nationella så tror jag att jag struntar i den. Börjar därför 13.10 och då har vi träning. Helt okej dag ju!

1.10 kommer det film på imorgon :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback