LIFE IS WHAT HAPPENS WHILE YOU'RE BUSY MAKING OTHER PLANS

Började dagen med biologi, fortsatte med svenska där vi gjorde nationella muntliga. Det gick ju inte alls bra men nu är det i alla fall gjort... Sen hade vi matte och efter lunch biologiföreläsning på ungefär 4 timmar. Fast vi fick faktiskt sluta lite tidigare, efter ungefär tre timmar kanske men det låter mycket värre om man skriver fyra timmar. Gick ut och solade lite (har faktiskt fått lite färg på armarna och axlarna!) och åkte sen till hööks med Malin. Cålle fick en flughuva, flugspray (inte flygspray tyvärr) och nya röda tävlingsskydd (dom kostade faktiskt bara 150 kr så tyckte att det va dags att passa på). Jag drog också åt mig två par ridstrumpor för 39 kr, rosa och lite för små men eftersom alla mina snart är helt sönder tänkte jag att det kunde va bra att ha.


Sen gick vi till stallet. Jag, Elin och Maja skritta ut barbacka på våra fina hästar (fast vi galopperade lite också och Cålle hade roligt och försökte bocka. Han kan ju verkligen inte men han är så himla söt!) och dom hade blommor i håret (tränset). Mockade ut mer än halva boxen pga översvämningen och sen va klockan halv nio.




Vid tio tog jag, Ellen, Malin och Frida mopparna till Berg och jag och Ellen tog oss ett dopp. Det va riktigt varmt i vattnet och jag hade faktiskt kunnat bada ett tag. Men vi åkte tillbaka ganska snart och nu måste jag verkligen sova...



Kommentarer
Josefin

Fyfaan va härligt! Vi har också fint väder men inte så man kan bada i storsjön direkt...

2012-05-25 @ 08:13:09
URL: http://afacade.blogg.se/
Josefin

Fyfaan va härligt! Vi har också fint väder men inte så man kan bada i storsjön direkt...

2012-05-25 @ 08:13:22
URL: http://afacade.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback