DU PATRIK ÄR DU OCKSÅ ARG? JA. VAD ÄR DET DÅ? JAG KAN INTE SE MIN PANNA


Vi åkte som sagt till Stockholm där vi först kollade på lite hästar för att sedan gå och äta lunch. Jag åt sushi med Maja och Ellen.


sen gled vi runt där i stockholm med våra NIU-jackor.


Sen hälsade vi på på Hovstallet och Hilda provade Ellens nya bikini i väntan på bussen.


Och idag rullade jag runt i leran och fick en liten smäll på knät (Cålle man sparkar inte på dom som ligger). Så går det om man har världens fjantigaste häst som är rädd för ett litet snöre på marken och då får man bjuda på kladdkaka!

Nu sitter jag och äter världens godaste vindruvor, jag har aldrig i mitt liv ätit så himla goda vindruvor!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback