DAG TRE - SAKER DU INTE VET OM MIG

Ehh, jag har faktiskt ingen aning men kan väl försöka komma på nåt.

- Jag är typ nästan perfektionist, men ändå otroligt slarvig av mig.
- Jag har nog väldigt hög smärtgräns.
- Jag är otroligt envis och ger aldrig upp. Inte ens om det gäller att öppa ett mjölkpaket.
- Mina favoritfilmer är bilar, bilar två och upp (och en massa mer disneyfilmer)
- Jag är ganska så barnslig av mig.
- Hela min dag kan bli förstörd om det inte går bra att rida och tvärtom så kan ett bra ridpass vända en usel dag till en otroligt bra dag.
- Jag vill så otroligt mycket men just nu kan jag inte göra något av det. Jag får helt enkelt vänta och stå ut i två år till.
- Jag är väldigt dåligt på att komma på sånna här saker.
- Och nu kommer jag inte på nåt mer intressant.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback