YOU CAN HAVE WHATEVER YOU ARE WILLING TO STRUGGLE FOR

Svenska, matte, biologi. Oj så roligt. Blev klar med matten, prov på måndag och sen är jag helt klar! Då ska jag bara repetera inför nationella och gära det också...

På eftermiddagen hade vi föreläsning med Nina Fox Stark. Hon är coach och dressyrryttare och tränare och allt möjligt. Det var en bra förelsning, lite rörigt, ganska roligt och väldigt tänkvärt! Förhoppningsvis fixar skolan träningar med henne, och då på den mentala biten. Det vore ju helt super!

Och så har jag varit duktig idag också. Tisdagar (och lördagar) är Cålles vilodagar men eftersom vi tog det ganska lungt igår fick han följa med mig ut i skogen och springa. Det gick helt okej bra, men mina ben orkade inte riktigt och jag fick skavsår som gjorde att jag fick springa på utsidan av fötterna och då fick jag ont i min konstiga fot. Vi var ute i en timme i alla fall, så lite duktig tycker jag allt att jag va ;) Imorgon kanske vi drar till gymmet, vi får väl se.

Annars händer inte så mycket. Imorgon har vi ridning på skolhästarna och efter lunch träning. Sen slutar vi. Helt otroligt skönt! Imorgon är också första träningen utomhus!

Och nu är det bara ungefär 17 dagar kvar tills jag och Cålle åker hem igen, det är helt sjuk vad tiden går fort på det här stället!

Kommentarer
Josefin

Abbe I miss u!!!

När har du lov? Samma vecka som mig hoppas jag väl?

<3

2012-03-14 @ 09:39:42
URL: http://afacade.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback