VILL BARA SOMNA OM OCH VAKNA I MIN DRÖM

Mahaha, två och en halv dag kvar i skolan och sen ingen skola på FYRA VECKOR!!! Jag dör så skönt!

Bästa hästen ska få ta det lite lugnt den här veckan, vila idag eller kanske en skrittur ut i skogen, lite mjukgörande på tisdag och hoppträning på onsdag. Sen är vi hemma och då får vi göra precis som vi vill! :D

Vi har dessutom tre tävlingar inplanerade under tiden vi är hemma, Timrå 14-15 april, Alsen 21 april och Östjämten 29 april. Väldigt vårigt, Timrå brukar alltid betyda början på tävlingssäsongen och i Östjämten känns det alltid som vår och gud vad otroligt mycket härliga minnen jag har därifrån. Allt från att gå upp halv tre och stanna ut sig på tredje hindret till att vinna rubbet. Lite synd att dom inte har derby för storhästar bara, för det hade varit roligt.

Nu ska jag försöka få tag på himla Bergs RF som aldrig svarar varken på mejl eller i telefon. Svarar dom inte idag ligger jag risigt till. Sen ska jag rita på mitt drömstall :D Det enda dåliga med det är att jag vill ha det stallet nu på en gång!

Kommentarer
Michan

Okej, men vi får ju höras litte närmar isf! :)

Jo om de inte är fullt i bilen så eftersom sara ska med å vet inte hur mimmi ska göra men får se! Annars blir det säkert bara bullan! :)

2012-03-26 @ 12:22:31
URL: http://michaaelajanssson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback