SMILE DARLING THEY WOULD KILL TOO SEE YOU FALL

Vaknade halv nio imorse, tror att jag har börjat blivit en morgonmänniska igen. Tjugo över tio åkte jag och Frida till Hööks. Cålle fick ett superfint nytt grönt regntäcke, pälsglans och blindbroddar (eller broddhålsplugg som det så fint hette). Jag fick ett par jeans eftersom i stort sett alla mina är sönder eller för små. Också köpte jag superlim också.


På hemvägen lyckades vi hoppa på fel buss och hamnade inne i Ljungsbro, så vi fick oss en liten promenad men det var ju skönt det med. Efter att vi hade ätit lite lunch gick vi till stallet vid ungefär halv tre. Jag mockade, packade mat och gjorde rent ryktlådan. Sen bytte jag skåp i sadelkammaren till Majas gamla.

också va det det här med att bilderna inte vill stå upp ja..

La undan Maja och Elins saker i stallet eftersom dom har flyttat upp till gråa så vi fick lite mer plats till våra täcken. Provade det nya täcket på Cålle och han var så häääääär jättefin:



Sen hjälpte jag Frida att mocka ut Majas gamla box för Wendy skulle flytta ett snäpp åt vänster så hon inte skulle stå och sparka och bita mot Cålle. Medan Frida mockade Wendys box packade jag hennes mat och sen flyttade vi spånet också. Efter ungefär 5 timmar i stallet fick vi skjuts hem av Tove. Då var det skönt med en dusch, mat, chips och melodifestivalen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback