THEY SAY I CAN'T LAST A DAY IN THE REAL WORLD I SAY YOU WOULDN'T SURVIVE ONE NIGHT IN MINE

Jo, jag har nog faktiskt blivit en morgonmänniska igen. Imorse vaknade jag kvart i sju, en minut innan klockan ringde. Efter skolan upptäckte jag och Frida att det var väldans varmt ute så vi bestämde oss för att cykla upp till preem och köpa en glass innan vi gick till stallet. Cålle skulle gå ett dressyrpass idag var det tänkt men när jag stod och mockade kom Maja och sa att vi mycket hellre ville rida ut barbacka med henne och Zalle, och det hade hon ju rätt i så vi fuskade lite idag. Vi var ute i ungefär en timme och sen fortsatte jag mocka, packade Cålles mat och packade Wendys höpåsar av någon anledning som jag inte kommer på :p

Tog en liten springtur i skogen också. Det var mörkt och lite läskigt så det gick ganska fort, ganska mycket fortare än vad jag trodde att det skulle gå. Satt därför i Cålles fönster och kramdes med honom i en halvtimme innan det var dags för fodring. Fodringen tog en halvtimme den med, dom där rackarna i grå stallet hade inte sopat efter sig! ;)

Nu: HOW I MET YOUR MOTHER! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback