I DON'T REALLY KNOW WHERE I'M GOING BUT I HOPE I GO FAR

Även om jag inte har fått hela min dos av vintern än så längtar jag faktiskt efter sommaren nu. Jag saknar London och Månsåsen (Månsåsen är bäst på våren faktiskt) och jag längtar till Italien.

Igår gick jag och Malin och köpte årets första daimglass. Vi slutade dessutom halv tolv ungefär. Så vi gick till stallet ganska tidigt och red lite dressyr. Trollis var väldigt fin :)

Idag har vi friluftsdag och efter att ha kollat på dom dåliga valen ett tag valde vi stallet på förmiddagen. Så idag slutar vi också halv tolv! Då ska vi till stallet och eftersom det inte är någon träning idag ska Trollis och jag ta oss en liten tur i skogen :) Sen kör vi gymmet!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback