I CAN'T DECIDE IF I'M HAPPY OR HAVE GOTTEN USED TO BEING SAD

Jag och Frida sitter här på mitt rum med en varsin dator och har lite tråkigt i väntan på att ugnen ska bli varm så vi kan äta pizza. Därför kände jag för att göra det här listan faktiskt.

Hur bor du: på särgården, namnet förklarar det mesta
Brukar du komma i tid: ja
Hur lång är du: 1.68 kanske eller nåt sånt där.., mehehe 10 cm större än cålle! :D
Kan du laga mat: pasta?
Vad jobbar du med/pluggar du: gymnasiet
Vad har du på dig just nu: mina älskade röda whitakerridbyxor, en röd pikétröja, en grå långärmad v-ringad tröja och blåa kingslandstrumpor. känner mig lite ordentlig och matchad för en gångs skull faktiskt.
Har du någon fobi: nån fobi har jag nog inte faktiskt, om inte typ fobi för att misslyckas eller nåt sånt där kanske. kan man har fboi för att ge upp? i så fall har jag nog det också.
Hade du en bra kväll igår: jodå, det hade jag
Vilket är ditt senaste inköp: icaaa
Din favoritdryck på morgonen: milkomjölk
Var fick du dina senaste pengar ifrån: mamma, hon är snäll :')
Har du sovit i din egen säng inatt: ja
Vad hade du sönder senast: tror faktiskt att det var ett tag sen jag hade sönder nåt, helt otroligt!
Vem snackade du med senast: Frida sitter ju här bakom mig så det var med henne jag pratade senast. 
Varm favoritdricka: äppeljuice tror jag. nej förresten, trocadero juu!!
Favoritdricka när du är riktigt törstig: kall mjölk eller vattnet hemma.
Alkoholhaltig favoritdricka: dricker inte.
När gjorde du senast något riktigt dumt: hmm, det vet jag inte riktigt.
Saknar du någon just nu: saknar så in i bomben
Vad ska man göra för att få dig irriterad: jadu, ibland går det nästan inte att irritera mig och ibland är jag väldigt lättirritedad så jag vet faktiskt inte.
Någon jag stör mig på: känns lite dumt att skriva det här faktiskt.
Intressen: hästar och ridning ofc. kameran gillar jag också och skidorna, brädan och skotern.
senaste person du kramade: Trollis!

Senaste person du ringde: Maja eller Malin tror jag
Senaste person som ringde dig: mamma
Vad drack du senast: vatten
Vill du ha barn: ingen aning
Längtar du till din nästa födelsedag: inte speciellt förutom det faktum att jag är hemma då så av den anledningen längtar jag ju
Har rakat dina ben någon gång: Ja.
Är du sugen på något nu: choklad <3
Hur många koppar kaffe dricker du en vanlig dag: blääää
Använder du hudkräm: när jag orkar
Micro-pop eller poppa själv: micro
Brukar du baka: när jag är hemma bakar jag världens godaste kladdkakemuffins
Röstade du i det senaste valet: nej
Är du nöjd med ditt liv som det är nu: jag vet faktiskt inte alls
Vilken låt lyssnade du senast på: jag vet inte vem jag är men jag vet att jag är din av håkan spelas just nu
Har någon annan sovit i din säng inatt: nej
Vad tycker du är äckligt: svår fråga faktiskt, jag kommer inte på nåt.
Har du pengar på mobilen: det hoppas jag


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback