I BET YOU'LL NEVER REMEMBER THE THINGS I'LL NEVER FORGET

Igår var en lugn dag, på svenskan pratade vi lite om argumentation. På matten kollade jag igenom ett gammal nationellt prov och la som ni såg upp lite bilder. Vi hade dessutom ingen biologi så då gick jag, Frida och Tove och mockade innan vi åt lunch. Sen hade vi engelska och då gick vi igenom lite grammatik och eftersom jag och Frida redan hade gjort klart det vi skulle göra fick vi sluta. En helt okej dag helt enkelt. Hästen tappade dessutom den andra bakskon när jag red så nu slipper jag oroa mig för att den ska försvinna. Sen packade jag lite havre, 50 kg hö och alla grejer som vi ska ha med oss hem.

Idag har också varit en lugn dag. Började med att jag fixade praktikplats, på ridskolan i Svenstavik kunde jag bara vara från två till nio mån-tors så det fick bli hos Marléne i Välje istället. Säkert mycket bättre också. Tog ut lite hästar i skolstallet, mockade tre boxar, sopade lite och krattade lite. Sen fick vi lära oss att göra grimskaft och jag gjorde ett fint grimskaft som Anna gav mig 4,5 av 5 på. Tyckte jag var bra gjort för första grimskaftet. Sen hade vi lunch (jag åt goda laxspett) och efter det träning. Mitt i träningen dög pappsen upp också och sen dess har vi packat in allt i transporten, gjort klart stallet och ätit sushi. Vi köpte dessutom med lite sushi hem till kvällfika. MUMS!

Nu ska jag bara packa alla mina grejer sen är jag och Cålle helt redo för att åka hem imorgon!! :D


Kommentarer
Josefin

WIHO!!

2012-03-28 @ 22:31:41
URL: http://afacade.blogg.se/
Michan

Jasså de blir till å praktisera på Getgård då? :)

Marlene e toppen så du behöver inte oroa dig för praktik patsen iaf! :)

2012-03-28 @ 23:41:55
URL: http://michaaelajanssson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback