HOW GOOD DO YOU HAVE TO BE TO BE CONSIDERED A "GOOD PERSON"

Hade en himlans härlig dag i bästa bydalen med brädan och mina braiga pojkar. ont i rumpan efter bäckravinen, förmodligen massor med träningsvärk i benen imorgon och blåmärke på knät (alex din lilla skitunge) men oj så värt det!
När jag kom hem åt jag mumisg mat (pappas mat är alltid mumsig!) och sen tog jag och hästen en ridtur. Vi tog med oss två av småbröderna också, som små hundar nästan. Hoppade lite fram och tillbaka över träden som ramlat över gammellansvägen utan större krav och sen red vi hem igen. Ponnyridning har vi också haft (fast trollis är faktiskt storhäst!). Det var ganska smart av mig att ta med pojkarna tror jag för dom har varit väldigt lugna ikväll när jag har agerat barnvakt. Och jag behövde bara säga till ungefär fem gånger så sprang dom upp och la sig och nu ligger dom allihopa i mamma och pappas säng och sover så sött. Jag tror minsan att jag ska följa deras exempel och sova lite jag med, men först ska jag kolla på misfits för det va så länge sen :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback