DON'T TELL ME THE SKY IS THE LIMIT WHEN THERE ARE FOOTPRINT ON THE MOON

PEPPPEPPPEPP!!! JAG VILL TÄVLA NUUUUU!! JAG VILL TÄVLA UTOMHUS OCH JAG VILL ÅKA PÅ MEETING!!!

Så här ser det i alla fall ut inför helgen:

1.10 på lördag, starnummer 86 av 106

1.20 lördag, startnummer 59 av 69

1.20 på söndag, startnummer 109 av 114

Vi startar bland dom sista i varje klass, super! Det kommer bli en lååång helg men oj så värt det! Vi satsar stort på en vinst i 1.10 och nollor och åt minstonde en placering i 1.20. Det är ju otroligt mycket mer konkurrens och starter här än vad det brukar vara hemma, så det kan nog bli tufft men går Cålle som han gjorde idag ska vi nog se till att det ska gå! :D

Även om det är inomhus så tror jag att det här kommer bli toppen, gud vad jag har längtat efter att tävla!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback