DON'T BE AFRAID TO FAIL BE AFRAID NOT TO TRY

Anmälda till Linköping v. 11! 1.10 & 1.20 på lördagen och 1.20 på söndagen. Vårkänslorna kommer krypande med det här himla vädret och jag längtar ihjäl mig efter meeting just nu! Tänk sena promenader med hästen och pappan, fläta i svansen, ryttarfester och sova i bilen. Tävlingsmackor, euroshopperchoklad och sprite. Gräsbanor, sol, långa bilturer och kolla på fina hästar (och inse att jag har den finaste av dom alla). Meetingpris, rosetter och fina rundor som man är nöjd med flera år efteråt. Äta middag med folk man känner och den där otroliga känslan som inte på något vis går att beskriva med ord.

Jag längtar ihjäl mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback