I'M JEALOUS OF MY PARENTS I'LL NEVER HAVE A KID AS COOL AT THEIRS

Hemma efter fem timmar i bilen igår och fem timmar på tåget idag. Sen en liten tur på stan med bästa momma och hon skämde bort mig rejält! Det va nästan hemskt att stå där vid kassan med så mycket kläder..., men nu har jag superfina kläder till Italien! Tacktacktack!


Mamma hade dessutom köpt en sverige-bikini som vi kan dela på :)

Nu ska jag snart ta min (astons?) finfina fyrhjuling ner till ångbåtsbryggan för att träffa fina människor, grilla och ha trevligt. Sen åker vi upp till torpet och sover där. Imorgon ska jag på fotboll och sen in till stan och på måndag ska jag på synundersökning för körkortstillståndet och träffa Maja. På tisdag äter jag, Linnea och Josefin middag i stan och jäklar du, på onsdag åker vi mot Italien!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback