DAG ARTON - DET HÄR FÅR MIG ATT SKRATTA

Igår när jag satt mig på bussen efter att ha varit med Linnea, Josefin och Morgan och dessutom träffat Ingela märkte jag att jag hade kramp i kinderna av att jag hade skrattat så mycket. Alla mina vänner får mig alltid att skratta, dom hittar på så himla mycket tok. Och Cålle får mig att skratta ganska ofta, han hittar på himlans mycket tok han med! Sen brukar mina lite korkade klasskompisar få mig och skratta åt alla konstiga saker dom säger också och mina småbröder hittar på så mycket konstigheter mellan allt bråk så man kan inte göra annat än skratta. Ludde fick mig alltid att skratta han med, han gjorde mig alltid på bra humör. Jag skrattar nog faktiskt åt ganska mycket, när jag är på det humöret.

Kommentarer
Josefin

GLADIS!

2012-06-06 @ 22:57:29
URL: http://afacade.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback