WE ARE YOUNG WE ARE FREE STAY UP LATE WE DON'T SLEEP GOT OUR FRIENDS GOT THE NIGHT WE'LL BE ALRIGHT

Har ondare i fötterna än vad jag någonsin har haft, skorna kommer vara blöta i en evighet efter vattenpölsdansande, Josefins mobil är borta och min mobil funkar inte alls som den ska men jag har haft en så otroligt bra helg!!! Jag har träffat nästan alla av världens bästa och finaste vänner och även lite nya människor, vi har dansat och sjungt både i vattenpölar och på torr mark, vi har skrattat, bett fader vår för en död fågel, plockat blommor, hoppats på att max skulle va öppet klockan fyra på morgonen, bärt lite bänkar, ätit kalaspuffar och bara haft det bäst! Och nu är det ju bara ungefär 362 dagar eller nåt sånt kvar till nästa år. BÄSTAYRAN

Kommentarer
Josefin

Åååhh underbart har det varit, miss u aldready!

Svar: helt och hållet bäst! vill inte att det ska vara över... saknar dig med, vi måste hitta på nåt snaaaaart!
Ebba Seger

2012-08-02 @ 18:47:04
URL: http://josefinisbergs.blogg.se/
Sandra

Åh yran var bra Ebba!! Tack för det! :)

Och like crazy måste vara den konstigaste filmen någonsin.. Hehe

Svar: Yran var bäst! längtar redan tills nästa år! ;)
Ebba Seger

2012-08-04 @ 11:27:04
URL: http://ssandramolander.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback