DET FINNS INGEN BARA DU

Känner mig lite dum som har glömt bort det här men jag har faktiskt haft väldigt fullt upp...
 
Det är i alla fall så att den 27 juni fyllde universums bästaste häst hela 9 år!! Han har gått och blivit gammal den där lilla hästen, men han är fortfarande min lilla bebis. Och det verkar som att ju äldre han blir desto yngre blir han i huvudet. Han har gått och blivit en riktig liten buse :)
 
Och sen är det också så att för fyra år och tretton dagar sedan skrev jag på pappret och helt plötsligt var universums bästaste häst min alldeles egna! I fyra år har jag han gjort mig till världen lyckligaste och jag har aldrig någonsin ångrat att jag valde just honom, eller att han valde mig kanske? Det är något av det allra bästa jag har gjort i mitt liv, för hur i hela fridens namn skulle jag klara mig utan honom?
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback