you mustn't be afraid to dream a little bigger darling

Jag tycker att det är så väldans roligt att jag först inte kunde somna i går kväll och jag somnade runt ett. Ännu roligare att jag vaknade ungefär en timme senare av att jag hade ont i foten och sen kunde jag inte somna om på en och en halv timme. JÄTTEROLIGT!
Dagen bleev däremot bättre. Började med prov och fortsatte med att vi fick två uppgifter. Den ena är klar och den andra ska jag göra nån gång i helgen. Sen slutade jag. Gick till stallet och fixade där. När Elin och Maja kom tillbaka kollade vi på film och dom snarkade så sött efter ett litet tag. Jag satt på Spirit och sen somnade jag också. Vi vaknade vi halv nio ungfär, så nu blir det ju spännande att se när vi somnar :) Just nu sitter jag och pratar med Maja, Elin och Frida, detär alltid lika underhållande :D
FRIDIS!
TOVIS!
¨
MAJSOS!

vreta när allt är som vanligt from Ebba Seger on Vimeo.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback