it's what gets me back up, knowing that we're one day closer to reconecting

jag saknar min bästa lilla charmiga linnea


jag saknar min bästa tokiga lilla josefin


jag saknar bästa lilla tokalex


jag saknar bästa knäppa gabbe också


och så saknar jag bästa robin som är så tok-tokig


jag saknar bästa lilla eric också


jag saknar bästa mimmi pigg


jag saknar bästa rarasara


jag saknar bästa söta majsos


och jag saknar bästa tok-sara


jag saknar bästa plingela


jag saknar bästa michella


och jag saknar bästa busiga lill daniel


jag saknar bästa (inte helt normala) klassen. (även er som inte är med på bilden såklart!)


jag saknar bästa 9b också (fast att ni inte alls på nåt sätt var som man borde vara enligt världen). jag stal bilden av nån också, madde kanske? tacktack! :)


jag saknar min lilla äppelskrutt


jag saknar atti miniman


jag saknar palbin


jag saknar världens bästa pappa


och jag saknar världens bästa mamma

och jag saknar världens bästa momma också


ja så saknar jag ju bästa jämtland också helt enkelt


också saknar jag den där härliga friheten också

jag saknar allt helt enkelt och jag är inte riktigt hel utan er. egentligen så ville jag bara säga tack för att ni alltid får mig att le. tack för att ni är så underbara. tack för att ni alltid ställer upp och finns där. vad skulle jag göra utan er?

Kommentarer
Michan

Ebbsii<3

2012-01-30 @ 21:39:58
URL: http://michaaelajanssson.blogg.se/
sara

ååh bläbba <3

men bilden var inte ens lite okej x)

2012-01-31 @ 00:03:51
URL: http://skitbloggas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback