it's time to take a risk sweetheart

Stalldag med ridning i förmiddags. Jag red mixen och det gick helt okej bra faktiskt. Sen naturbruk i tre timmar ungefär. Efter det satt jag, Tove och Frida och drack varm choklad och försökte plugga. Det gick mindre bra. Sen gick vi till stallet och jag klippte klart Cålle, nästan i alla fall. Han har nu ingen päls kvar förutom mellan frambenen, lite under magen och bakom ena örat, men han ser däremot ut som en prickig korv eller nåt för han är helt fläckig. Vi kör på den taktiken att vi galopperar riktigt fort istället så ser ingen hur fult klippt hästen är :D Nu har jag precis duschat i kallvatten för varmvattnet är slut, riktigt mysigt!

Lite misfits och sova kanske låter bra?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback