iIf you ask me how i'm doing i would say i'm just fine

April i januari? Nej tack! Får mig bara att längta hem ännu mer. Jag vill ju köra skoter över sjöar som inte riktigt har frusit och åka snowboard (fast inte med alex och robin för dom är dumma mot mig då :() och åka skidor i bydalen och vara med alla mina fina vänner och leka i snön.

Och jag får panik på min fot för lindan gör att det blir så varmt och jag står inte ut!!

Nu ska jag kolla på film (jag ska försöka hålla mig bort från bilar två för den har jag sett nästan varje dag i två veckor men jag vet inte om det går) och sen ska jag sova för jag är trött och foten gör inte lika ont då och imorgon får jag sova hur länge jag vill!!


Kommentarer
Josefin

Jag saknar dig med ): Det är du som är vacker!

2012-01-14 @ 17:22:37
URL: http://afacade.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback