i love you so much it makes my heart ache

lördag. 24 december
äntligen äntligen var det julafton, jag hade ingen julkänsla alls men det hade minnsan småbröderna. och julkalendern slutade ju bra också.
jag och trollis tog en härlig lite ridtur och pappa fotade väldigt fina bilder.
som den här, ävldigt charmigt!
favoritbild!
sen var det någonting som blev lite läskigt
så otroligt mycket lycka
sen åt vi mat
söta
släkten kom
och lite snälla hade vi varit för tomten kom också
så här fina julklappar fick jag; ett fint grönt armband från sara, fina örhängen av jossan, fina örhängen och en fiiin tavla av linnea, en datorväska, nån musse pigg grej till datorn som jag inte vet vad det heter men fin är den, två böcker, en bläckpenna från albin, en legogrej från aston, 500 kr av momma som jag ska betala nui jackan med och en reflexväst. tacktacktacktack!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback