fortsätt bara andas

En till underbar engelskalektion med glee idag. älska. Träningen gick mindre bra, jag red som en kratta med hästen var ju ganska snäll. Foten kliar och jag får panik. Jag klarar verkligen inte av det. Middagen var ju rolig i alla fall, det var längesen jag skrattade så otroligt mycket. Nästan en timme på gymmet blev det också. Imorgon har vi stalldag och det är väl bara att hoppas på att foten går ner i skorna. Och sen håller jag tummen för att den går ner i dom vanliga ridstövlarna tills på söndag, då ska vi tävla! Det blev bara 1.10 men det blir nog super det med. Bara lyckan att äntligen få tävla igen duger för mig! Nu ska jag sova, godnatt.

saknar allt det där bara.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback